Número total de visualizações de páginas

terça-feira, 19 de junho de 2012

De volta à normalidade e PRÉMIO !! Back to normal and an AWARD !

Yogurt !



Woof!    Woof!


Olá amigos !   Ahhhhhhhhh, de volta à normalidade !!! a minha Dona já comprou yogurtes naturais para mim  (nós...)  . Ela pensa que me engana e põe uma colher de yogurte num copinho vazio e diz-me que é igual ao dela.... pois sim.... eu não sou Burra, ó Dona! mas está bem, voltámos à nossa rotina habitual das manhãs !!

Hello friends! Ahhhhhhhhh, back to normal! Mom has bought to me (to us...)  some yogurts. She thinks she can fool me and put a bit of yogurt in a empty cup and tells me that is her yogurt .... , Yesss ,  .... I'm not Stupid, Mom ! Oh well, we are back to our morning routine, that's what matter !!


                                                                     ****************

E agora .....Tcharammmmmm........... recebi um PRÉMIO !!  Os meus amigos MANGO E DEXTER deram-me este prémio !  estou Tããooo feliz !! Obrigada amigos !!
E agora tenho que responder a algumas perguntas sobre mim (eu agora sou uma VID - very important Dog). Aqui vai:

And now.... Tcharaammmmmm ..... I got an AWARD from my pals MANGO E DEXTER ! that's so coll ! I'm so happy ! Thank you so much Mango ! 
Well, now I have to answer some questions about me, IRIS (I'm a VID - Very Important Dog) 


1º -  What is your favorite number?   Qual é o teu número favorito ?

Bem, como eu não sei contar, gosto da palavra MUITO  (muitos biscoitos, muitos sticks, muitas festinhas, etc...)
Well... I don't know the numbers, but I like the word "A LOT"  (a lot of treats, a lot of sticks, a lot of belly rubs, and so on...)


2º- What is your favorite beverage?  Qual é a tua bebida favorita ?

Água, natural sem gás, por favor ! também gosto de caldo de galinha ..... shleeeeppp !
Plain water, please !   and I love chicken broth !  



3º- Facebook or Twitter?

A minha Dona tem Facebook, mas não me deixa lá ir . Bahhhh !
Mom has Facebook, but she doesn't let me write there . Bahhhh !

4º - What is your passion?  Qual é a sua paixão ?

Os meus Donos !
Mom and Dad !

5ª - What is your favorite pattern?  Qual é o teu padrão favorito ?

Eu só uso a coleira... tenho 2 mas prefiro a vermelha que é a de ir passear com os Donos !
Well, I just use my collar. I have 2 collars, but I prefer the red one because is the one I use for walking with Mom & Dad.



6º - What is your favorite day of the week ? Qual é o teu dia favorito da semana ??

Domingo ! Os meus donos ficam em casa comigo todo o dia .....!
SUNDAY ! Mom & Dad stay at home with ME, all day ... !


7º - What is your favorite flower ? Qual é a tua flôr favorita ?

Eu não como flores, isso é com a minha mana Shakira.
I don't eat flowers. But my syster Shakira does !



E agora , vou  passar o prémio para os meus amigos:
And now, I am supposed to pass this award to my friends - here they are:


GooseI love you, my friend!  gosto muito de ti, meu amigo !

Kaiser, és lindo ! you are  sooo handsome !

Rory, és tãããoooo GRANDE e bonito !!!  you are soooo BIG and handsome !!!

Bert, o perfeito ca(ão)valheiro ! the perfect gentledog !

Barum, se não tivesses namorada (suspiro...)  if you didn't have a girlfriend (sigh)


Uffffff .... amiguinhos, venham buscar o prémio e entrem no jogo, tá ?
So guys, pick up the award, play the game, pass it along !


IRIS




11 comentários:

  1. Good Morning Iris, Just came by to say hi and there it was.....My Name, getting an award. What a wonderful way to wake up and start your day. I was worried because I am going to a childrens camp today where they all have cancer. IT sometimes makes me sad but knowing that you thought of me and considered me worthy of this award, makes me happy happy happy and that will make the kids happy happy happy.
    Thank you so much
    Love
    Bert

    ResponderEliminar
  2. Howdy Iris, wowza, thank you for giving me an award. I am soooo happy. We love reading your blog and I think you are very pretty (although Mum says I am much too young to be thinking of the ladies!). Thank you friend. No worries, and slobber, Rory (and Stella)

    ResponderEliminar
  3. Congrats on your award. And WOW you gave one to me, to me! I am oh so grateful. Iris we have so much in common. I too eat MOM's yogurt every morning. And my MOM also holds the cup for me so I can lick it out real good.
    Blessings,
    Goose

    ResponderEliminar
  4. Obrigado, Iris! Fiquei feliz com a sua indicação para o prêmio e vou fazer força para responder tão bem quanto você, mas vai ser difícil porque a mamãe deu muitas gargalhadas nas suas respostas!
    Fiquei aliviado que agora você pode voltar a saborear o seu yogurte matinal, adorei a sua concentração e delicadeza lambendo o potinho!!!
    Lambidas do Barum

    ResponderEliminar
  5. Oi iris amei suas respostas e suas fotos!!

    ResponderEliminar
  6. What a relief to see you eating yogurt again. I was very worried.

    I liked reading your answers. I think a lot is a good number too.

    Slobbers,
    Mango

    ResponderEliminar
  7. Iris voce é uma figura encantadora, realmente uma VID! Adorei suas respostas. E que coisa mais fofa voce tomando iogurte.
    beijocas na barriga.

    ResponderEliminar
  8. Yogurt is my favourite too. I always have some for my supper just right before I go to bed.

    Congratulations on your award. I enjoyed reading your answers.

    Licks
    Eva

    ResponderEliminar
  9. Hi! Your pictures are cute and your quiz is very funny. :)

    ResponderEliminar
  10. Oi amiga :o)
    Eu e mamãe adoramos suas respostas..
    você esta muito linda tomando yogurte *-*

    ResponderEliminar