Número total de visualizações de página

terça-feira, 23 de outubro de 2012

Olhem com atenção .... Look carefully ....




Olhem com muita atenção:  vocês vêm pelinhos brancos novos no meu lindo focinho ????
NÃO, pois Não, certo ??????  ai esta Dona, diz que eu estou a ficar grisalha.... Huuuummmpppffffffffffffffff !!!

Look very carefully: do you see any new grey fur in my beautiful face ???? NO, you don't ! Mom is so mean... she told me that my face is getting grey ...... Hummmmmmppppffffff !!!!


IRIS

6 comentários:

  1. Only a little Iris but you are still beautiful. I got a little grey too. Have a terrific Tuesday.
    Best wishes Molly.

    ResponderEliminar
  2. With or without the grey you are BEAUTIFUL. And look how the sun radiates off of your. :)
    Blessings,
    Goose

    ResponderEliminar
  3. You're still a beautiful girl!

    I think you look fashionable as people highlight their fur into grey or platinum nowadays.

    ResponderEliminar
  4. Não mesmo! Essa dona precisa procurar um oftalmologista urgente! Ela não está enxergando direito, eu só vejo lindos pelos dourados e "prateados" no seu belo focinho! E muito charme!
    Lambidas da Pink

    ResponderEliminar
  5. It is OK to go a little grey. You are still beautiful.

    Kisses,
    Dexter

    ResponderEliminar
  6. É claro que não! Com certeza, é efeito da luz prateada...

    ResponderEliminar